martes, 22 de marzo de 2011

Kafezaleontzako oparia.

Desde la terraza del cafe miro tremulamente a la vida.
Poco veo de ella, salvo el bullicio.  Un marasmo como un comienzo de borrachera me aclara el alma de las cosas. 
Fuera de mi transcurre en los pasos de los que pasan  la vida transparente y unánime. 
En este momento los sentidos se me han paralizado y todo me parece otra cosa: mis sensaciones son un error confuso. Abro las alas y no me muevo, como un condor fictício.
Hombre de ideales como soy, ¿Quién sabe si mayor aspiración no es realmente permanecer siempre aqui, sentado a esta mísma mesa de cafe?
Fernando Pessoa.

Bellas Artes auzoa oasi ttipia da Santiago beldurgarrian. Ez zentzu literalean har, izurik ez baitu sortzen hiriak. 
Baina gustora mugitzeko bazterra da. Kafetegiak nonahi, begirada bestelakoetako jendea. Lasaitasun preziatua.
Eta barkatu atrebentzia baina luxua da kafetxoa hartzera eseri eta mahai gainean Pessoaren hitzekin topo egitea, olerkia mahai-ohial modura aurkeztua. Kafea gustoko ez duenak ere ezingo dio eutsi eta kafearen garraztasun goxoan eroriko da...

2 comentarios:

  1. Ederra da Pessoaren mahai hartako hitzak hemen irakurtzea. Komunikazioaren (eta askotan des-komunikazioaren) belaunaldian bizi garenez, beste edonon irakur genezake ere, baina Bellas Artes-eko auzoan bertan izan ez balitz, ez zukeen irakurketa honek duen garrantzia edukiko...
    zure momentu horretako goxotasunera eraman gaituzulako. Ederra da mahaiko olerkia nobaiten apuntatu izana eta mahai zati-bizipen hori, orain, guregana ekartzea.
    Milesker politta!
    Segi fuerte eta muxu erraaaldoi bat
    Nora

    ResponderEliminar
  2. v khffn fnjfl fnlkhf nn,f fnnf nfmryiuto uqfdkglr gf,kjitev fmlogdm´...
    qué es esto?... vasco, euskera, esperanto, jerigonza...
    Lamentando no entender, me despido agradeciendo tu visita, vuelve cuando quieras, quizás algo me puedas enseñar de tu extraña lengua (muchos vascos hay por aquí pero nada de su hablar)
    Besarkada bero bat,
    Galatea.

    ResponderEliminar